close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קונים מיטה קומפלט? אל תתפשרו על הבסיס

מערכת שורשג סיוון, תשפ26/05/2020

זכרו תמיד לשים את הדגש גם על הבסיס, ולבחור במוצר איכותי שיקנה לכם מיטה איכותית ונוחה.

תגיות:
צילום: pixabay
רכישת מיטה איכותית היא לא עוד המלצה חמה, כי אם הכרח עבור כל מי שמעוניין ומעוניינת לשמור
צילום: pixabay
על בריאות הגב. מרביתנו נוהגים להתמקד במזרן כמעט באופן אוטומטי, וזאת לאור ההדגשות החוזרות והנשנות בפרסומות השונות לגבי מידת האיכות ומידת השפעתו על היבטים אורתופדיים כאלו ואחרים. ועם זאת, דווקא במאמר הבא, נשמח להתמקד במה שרבים שוכחים לראות בו כפריט חשוב לא פחות אשר מרכיב את המיטה.

בסיס מיטה – עד כמה הוא חשוב?
חשבו על זה כך: כמו שבגופנו ישנו שלד אשר מחזיק את כל המערכות ומאפשר לנו להתנייד, וכמו שלרכבים יש שלדה אשר מאפשרת להם לשמור על יציבותם וחוזקתם, כך גם בסיס המיטה משפיע על בריאותו של המזרן.

בדיוק כמו ששלד האדם הוא חלק בלתי נפרד מן המערכת הביולוגית שאחראית עלינו, כך בסיס המיטה הוא חלק אינטגרלי בשמירה על אורך המדף של המזרן וכן גם על בריאותנו האורתופדית.

בסיס מיטה נושם לשינה איכותית יותר
ברכישתכם בסיס מיטה, הקפידו לוודא כי הוא מבוסס על לוחות עץ ובהם מרווחים עקביים בין לוח ללוח. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבסיסי מיטה ללא פתחי אוורור, למעשה חוסמים את זרימת האוויר של המזרן, וכך הופכים אותו לחם ולח יותר.
היות המזרן חם ולח יותר, ונטול כל פתח אוורור, יכול להעיב על הנוחות, ולפגום בשינה. גם אם אתם אנשים שנוטים להירדם מהר ובכל מצב, הרי שעדיין, מזרן שאיננו נושם עלול לפגום באיכות השינה, ולהוביל להתעוררות אחר שנת לילה רגילה, תוך שאנו חשים מותשים ועייפים.

בסיס מיטה איתן לשמירה על מזרן ישר
ההמלצה הגורפת היא להעדיף בסיס מיטה איכותי מעץ מלא, וזאת לאור העובדה שמדובר בחומר גלם אמין ועמיד במיוחד.
עץ מלא מצליח להתמודד עם תנאי מזג אוויר קיצוניים המתאימים לאלו השוררים בישראל. שינויי חום קור פתאומיים, לחות עולה ויורדת, כל אלו עלולים לפגום בבסיס מיטה לא איכותי ולגרום לו אט אט להתקער. התקערותו של בסיס המיטה כתוצאה משינויים פתאומיים במזג האוויר, ישפיע גם על המזרן ויובילו להרס בלתי הפיך. כמו כן, השינויים הללו יורגשו היטב בגב, תופעת לוואי שוודאי איננה רצויה על אף אחד.

בסיס מיטה איכותי שאיננו נשבר
קשה יהיה להתחייב שמוצר כזה או אחר לא 'יתעייף' בסופו של דבר, שכן אין כל חומר גלם פופולרי שחסין מפני פגעי הזמן.
ועם זאת, הקפדה על בסיסי מיטה איכותיים המבוססים על חומרי גלם עמידים, בהחלט יכולה למנוע את הצורך ברכישת מוצר חדש או תיקונו של המוצר הישן. גם סדק ולו הקטן ביותר עלול להעיב על השינה ולבוא לידי ביטוי בחריקות חוזרות ונשנות בכל שינוי מנח הגוף על המזרן.

נכון, מזרן איכותי הוא חלק בלתי נפרד מאיכות השינה, אך זכרו תמיד לשים את הדגש גם על הבסיס, ולבחור במוצר איכותי שיקנה לכם מיטה איכותית ונוחה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה